DC Shoes maakt gebruik van cookies om je te kunnen informeren over specifieke diensten en promoties. Door verder op de DC Shoes website te surfen, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Zie voor meer informatie ons Privacy en cookiesbeleid.
-
PRIVÉ Sale*
* Aanbieding is tot 30/06/2022 middernacht geldig op de artikelen die gesignaleerd zijn met "Privé Sale" uit onze lente-/zomercollectie. Uitgesloten hiervan zijn artikelen waarvoor al aanbiedingen of actieprijzen gelden, externe artikelen, skateboardartikelen, technische swimartikelen alsmede geschenkkaarten. Deze aanbieding is niet cumuleerbaar met andere lopende acties. Andere uitsluitingen kunnen van toepassing zijn. Aanbieding geldig online en in de winkel.GRATIS VERZENDING EN RETOUREN -
MEER INFORMATIEGRATIS VERZENDING EN RETOUREN
Voor alle bestellingen geplaatst als lid van DC CREW, geen minimum aankoop.
Veilig Betalen
Maattabel
Levering
Retourneren
DC Crew
Algemene Voorwaarden
Cadeaukaart
FAQ
Hoe kan ik me aanmelden voor het DC Crew klantenprogramma?
e kunt je aanmelden voor het DC Crew klantenprogramma in de winkel of online op www.dcshoes.com.
Is deelname aan het DC Crew klantenprogramma gratis?
Ja! Deelname aan het DC Crew is gratis en je hoeft geen aankoop te doen.
Hoe kan ik een voordeel gebruiken?
ONLINE: Je kunt je voordeel op het moment van betaling invoeren. Twijfel je nog? Je kunt naar de voordelenpagina in je account gaan en bevestigen dat je je voordeel later online of in de winkel wilt gebruiken. Op het moment van betaling toont je winkelmandje het aantal beschikbare voordelen en aanbiedingen die je kunt gebruiken, zodat je altijd weet waar je aan toe bent. De korting is inbegrepen in het totaalbedrag van de bestelling zodra je die toepast op je winkelmandje.
IN DE WINKEL: Voordat je begint met winkelen, kun je online inloggen op je account om de verschillende voordelen te bekijken die beschikbaar zijn. Je kunt de voordelen vooraf inwisselen en in de winkel gebruiken, of aan een van onze verkopers vragen om je account te bekijken om te zien of er voordelen beschikbaar zijn. Als er een voordeel of aanbieding voor je aanwezig is, passen we het graag toe op je aankoop.
Hoe kan ik aanbiedingen en voordelen verdienen?
Zodra je minimaal 200 punten in je klantenaccount spaart, kun je gebruik maken van een voordeel. Je ontvangt dan een e-mail met de mededeling dat er een voordeel beschikbaar is in je account.
Heb je niet genoeg punten? Maak je geen zorgen. We sturen je regelmatig aanbiedingen om je te verwelkomen of voor je verjaardag, enz. Deze aanbiedingen zijn geldig ongeacht je puntensaldo!
Kan ik mijn voordeel gebruiken voor andere merken in de Boardriders familie?
Ja, als je lid bent van het klantenprogramma van één van onze merken kun je je voordelen gebruiken voor alle merken in de Boardriders familie.
Als ik een aankoop doe in de winkel maar geen lid ben van het klantenprogramma van het merk, kan ik deze aankoop dan toevoegen aan mijn klantenaccount van een ander merk uit de Boardriders familie en zo punten verzamelen?
Ja. Als je een aankoop doet in de winkel maar geen lid bent van het klantenprogramma van dat merk, maar wel van het klantenprogramma van een ander merk uit de Boardriders familie, kun je onze medewerkers vragen om deze aankoop toe te voegen aan de bestelgeschiedenis van je klantenaccount.
Zijn mijn punten maar een bepaalde tijd geldig?
Ja. Net als je aanbiedingen hebben je klantenpunten een vervaldatum die je kunt vinden in je account. Dus gebruik ze voordat het te laat is!
Wat gebeurt er als ik een product retourneer?
Als je punten hebt gespaard bij de aankoop van dat product worden deze van je account afgetrokken zodra je retourzending is verwerkt. Als je geen punten hebt gespaard bij de aankoop van dat product, worden er geen punten van je account afgetrokken. Het verwijderen van deze punten wordt weergegeven in het puntenoverzicht in je account.
Hoe kan ik mijn punten bekijken?
Je kunt je punten op elk moment controleren door in te loggen op je klantenaccount vanaf de website van het merk. Als je ervoor hebt gekozen om e-mails te ontvangen over je klantenaccount, ontvang je elk kwartaal een puntenoverzicht.
Ontvang ik punten voor al mijn aankopen?
Met je aankopen in de DC Shoes winkel en op www.dcshoes.com kun je punten verzamelen, inclusief de aankoop van in-aanmerking-komende producten van derden via DC Shoes.
Mijn aankoop is niet toegevoegd aan mijn puntensaldo. Wat moet ik doen?
ONLINE: De punten die je met een aankoop hebt verzameld, verschijnen binnen 48 uur op je account, op voorwaarde dat je op het moment van betaling bent ingelogd op je klantenaccount. Als je punten niet binnen 48 uur op je account verschijnen, neem dan contact met ons op.
IN DE WINKEL: Als je onze medewerkers het e-mailadres van je klantenaccount hebt gegeven, zullen de punten van je aankoop binnen 48 uur op je account verschijnen. Als je punten niet binnen 48 uur op je account verschijnen, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik gebruik maken van een gratis levering?
Alle leden van het klantenprogramma hebben recht op een gratis standaardverzending voor alle bestellingen.
Hoe kan ik gebruik maken van een gratis retour?
ONLINE: Onze trouwe leden hebben recht op gratis retouren voor alle bestellingen die op onze websites zijn geplaatst.
IN DE WINKEL: Ben je van gedachten veranderd over een product? Je kunt naar de winkel gaan en je product retourneren zolang de retour in overeenstemming is met ons retourbeleid.
10% KORTING OP UW EERSTE BESTELLING*
Meld je aan om al het laatste nieuws en exclusieve aanbiedingen te ontvangen.
(*) Aanbieding geldig online voor nieuwe leden - De gedetailleerde voorwaarden zijn beschikbaar in de welkomst e-mail
Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt door BOARDRIDERS Europe in overeenstemming met de privacyverklaring van BOARDRIDERS Europe om u onze producten en diensten te leveren en om u op de hoogte te houden van het nieuws en de collecties met betrekking tot onze merken [QS/RX/DC]. U kunt zich op elk moment uitschrijven indien u geen informatie of aanbiedingen van onze merken meer wenst te ontvangen. U kunt ook vragen om uw persoonlijke gegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen.
Noord en Zuid-Amerika
APAC/AZIË
Europa
Afrika
© 2021 DCShoes
Er staat altijd een deskundige voor je klaar om je te helpen. Aaarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.
Maandag tot Donderdag: 09.00 – 12.30 uur* / 13.30 - 18.00 uur*
Vrijdag : 9.00 - 12.30 / 14.00 – 16.15 uur*
*Met uitzondering van Franse feestdagen
In dit gedeelte vind je gelijk een antwoord op de meest gestelde vragen.