Meteen naar de inhoud

DC Shoes maakt gebruik van cookies om je te kunnen informeren over specifieke diensten en promoties. Door verder op de DC Shoes website te surfen, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Zie voor meer informatie ons Privacy en cookiesbeleid.

Sluiten

  • GRATIS LEVERING -

    Meer informatie

    GRATIS LEVERING

     

    VOOR ALLE BESTELLINGEN, ZONDER MINIMAAL AANKOOPBEDRAG DANKZIJ DE BOARDRIDERS CLUB.
  • GRATIS RETOUREN -

    JE HEBT 45 DAGEN DE TIJD OM VAN GEDACHTEN TE VERANDEREN - MEER INFORMATIE

Startpagina > > Klantenservice

BELEID TERUGGAVE

VERLENGING VAN ONS RETOURBELEID :

We hebben onze standaard retourperiode tijdelijk verlengd (normale retourperiode is 30 dagen).
Alle onlineaankopen die na 17 maart 2020 zijn gemaakt, hebben maximaal 45 dagen om de aankoop te retourneren (er kunnen uitzonderingen van toepassing zijn).

30 dagen om je producten te retourneren

Als je een deel of je hele bestelling wilt retourneren (met uitzondering van gift cards), heb je daar 30 dagen de tijd voor, vanaf de datum van ontvangst.

De artikelen die je wilt terugsturen of omruilen moeten op de website DC Shoes.com zijn gekocht en moeten zijn geleverd.

Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet(en) het artikel (de artikelen) in de originele verpakking worden geretourneerd, samen met alle gebruiksaanwijzingen, accessoires en de originele barcodes en labels. Als een artikel is beschadigd, gedragen of geretourneerd zonder de bijbehorende verpakking, behoudt DC Shoes zich het recht voor om de retour van je bestelling te weigeren.

Als je een defect of verkeerd artikel ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice en volg de instructies op die wij je geven, anders zijn wij niet verantwoordelijk voor de retourkosten.

Wij bieden geen online omruilingen aan, maar accepteren wel retouren.
Stuur de producten in de originele verpakking terug voor terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling.

START A RETURN:

ALLEEN VOOR BOARDRIDERS CLUB LEDEN

ARTIKELEN TERUGSTUREN NAAR ONS MAGAZIJN

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

1 | CREËER JE RETOURLABEL

1. Log in op je account en volg de onderstaande instructies op:

2. Selecteer de bestelling die je wilt retourneren in je bestelgeschiedenis.

3. Kies het (de) artikel(en) dat (die) je wil retourneren en de belangrijkste reden voor het terugsturen van elk artikel.

4. Klik op ‘Bevestigen & Doorgaan’

5 .Klik op ‘Retourlabel uitprinten’ als je het onmiddellijk wilt uitprinten. Je kunt ervoor kiezen om het later te doen door te klikken op ‘Retourlabel per e-mail verzenden’.

2 | PAK JE ARTIKELEN VOORZICHTIG IN:

Plaats het (de) artikel(en) dat (die) je wilt retourneren bij voorkeur in de originele verpakking en verpak en sluit het pakket goed. Als je de originele verpakking niet meer hebt, verpak je het artikel of de artikelen in een stevige verpakking met geschikte afmetingen om de inhoud te beschermen.

3 | PLAK DE RETOURLABELS OP DE VERPAKKING:

1. Knip het gefrankeerde, net uitgeprinte retoulabel uit en plak het aan de buitenkant van je retourpakket.

2. Plak het retourlabel* dat is meegeleverd in het pakket van je bestelling aan de buitenkant van je retourpakket. Beide labels zijn vereist.

*Als je het label niet kunt vinden, neem dan contact met ons op om een nieuw label te ontvangen. Zonder dit label wordt je pakket niet door ons magazijn geaccepteerd en wordt het naar je teruggestuurd.

3. Je pakket is klaar om te worden verzonden vanaf het postkantoor van je keuze.

5. Tu paquete está listo para ser enviado.

4 | HET PAKKET AFLEVEREN

1. Lever je pakket af bij een postkantoor naar keuze.

2. Bewaar het trackingnummer van je pakket, je bent alleen verantwoordelijk voor je verzending totdat je pakket in ons magazijn is ontvangen, en zonder bewijs van levering wordt een verzoek om terugbetaling geweigerd.

3. Als je artikelen afkomstig zijn van meerdere bestellingen, plak dan de verschillende retourlabels die bij elke levering waren gevoegd op het retourpakket.

Recibirá tres emails que le informarán del estado de la devolución desde el principio del proceso: cuando nuestro transportista reciba tu pedido ; cuando tu pedido llegue a nuestro almacén y cuando la devolución haya sido tratada.

5 | JE TERUGBETALING ONTVANGEN

·  Na ontvangst van het retourpakket in ons magazijn duurt het maximaal 10 werkdagen* voordat je retourzending door onze logistieke teams is verwerkt.

·   Zodra we je pakket in ons magazijn hebben ontvangen en nadat de staat van de geretourneerde artikelen is goedgekeurd, gaan we zo snel mogelijk over op de terugbetaling van het gefactureerde bedrag, afhankelijk van je aanvankelijke betaalwijze: dit kan tot 3 werkdagen* duren, afhankelijk van de emitterende bank.

*uitgezonderd weekends en Franse feestdagen

Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer terugbetaling plaatsvindt.

Wij raden je aan het bewijs van de gefrankeerde verzending te bewaren totdat je retour is terugbetaald.

GELDIG VOOR NIET-GEREGISTREERDE KLANTEN.

ARTIKELEN TERUGSTUREN NAAR ONS MAGAZIJN

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

Volg de retourinstructies hieronder op:

1 | JE RETOURLABEL VINDEN

Vind je retourlabel (NIET vooraf betaald) dat in de verpakking bij je bestelling is geleverd.

Als je het label niet kunt vinden, neem dan contact met ons op om een nieuw label te ontvangen. Zonder retourlabel wordt je pakket niet door ons magazijn geaccepteerd en wordt het naar je teruggestuurd.

2 | PAK JE ARTIKELEN VOORZICHTIG IN

Plaats het (de) artikel(en) dat (die) je wilt retourneren bij voorkeur in de originele verpakking en verpak en sluit het pakket goed. Als je de originele verpakking niet meer hebt, verpak je het artikel of de artikelen in een stevige verpakking met geschikte afmetingen om de inhoud te beschermen

3 | PLAK HET RETOURLABEL OP DE VERPAKKING

- Plak het meegeleverde retourlabel op de buitenkant van je pakket.

- Je pakket is klaar om te worden verzonden.

De verzendkosten zijn voor jouw rekening.

4 | HET PAKKET AFLEVEREN

Je bent vrij om een vervoerder van je keuze kiezen. Wij adviseren je om een track & trace service te kiezen.

Stuur het (de) geretourneerde artikel(en) naar:

MAGAZIJN 16 - To Returns Flow Team
OUDEDIJK - KAAI 1548
9130 KALLO
BELGIUM

Vergeet niet het trackingnummer van je pakket te bewaren. Je bent alleen verantwoordelijk voor je zending totdat deze in ons magazijn is ontvangen. Zonder bewijs van levering wordt geen enkel verzoek tot terugbetaling aanvaard.

Als je artikelen afkomstig zijn van meerdere bestellingen, plak dan de verschillende retourlabels die bij elke levering waren gevoegd, op het retourpakket.

5 | JE TERUGBETALING ONTVANGEN

-  Na ontvangst van het retourpakket in ons magazijn duurt het maximaal 10 werkdagen* voordat je retourzending door onze logistieke teams is verwerkt.

-  Zodra we je pakket in ons magazijn hebben ontvangen en nadat de staat van de geretourneerde artikelen is goedgekeurd, gaan we zo snel mogelijk over op de terugbetaling van het gefactureerde bedrag, afhankelijk van je aanvankelijke betaalwijze: dit kan tot 3 werkdagen* duren, afhankelijk van de emitterende bank.

*uitgezonderd weekends en Franse feestdagen

-  Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer terugbetaling plaatsvindt.

-  Wij raden je aan het bewijs van gefrankeerde verzending te bewaren totdat je retour is terugbetaald.

OMRUILINGEN

Je kunt je artikelen gratis retourneren of omruilen in één van onze winkels. Om te weten te komen of de door jou gekozen winkel deze dienst aanbiedt, kun je bij het zoeken naar aangesloten verkooppunten controleren of dit icoontje aanwezig is

Je kunt een artikel omruilen in de winkel als die het desbetreffende artikel heeft.

Als je een artikel wilt omruilen en je kunt niet naar een winkel gaan, stuur het dan rechtstreeks naar het magazijn voor terugbetaling en plaats vervolgens een nieuwe bestelling.

Ga voor meer informatie naar de Algemene Verkoopvoorwaarden.

Vind een winkel
Kies uw regio

Noord en Zuid-Amerika

    APAC/AZIË

      Europa

        Afrika

          Change your country

          Klantenservice

          Er staat altijd een deskundige voor je klaar om je te helpen. Aaarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.

          Maandag tot Donderdag: 09.00 – 13.00 uur* / 14.00 - 17.00 uur*

          Vrijdag : 9.00 - 12.30 uur*


          *Met uitzondering van Franse feestdagen

          FAQ

          In dit gedeelte vind je gelijk een antwoord op de meest gestelde vragen.